Saturday, August 29, 2009

senyum sabtu

harini tak keje. semalam cik liza cakap "ziqah, esok u tak payah datang k. tak de org kat ofis". muke aku time tu memang cool je laa kan. padahal tak tau. aku macam nak lompatlompat kegembiraan je time tu. haha! cuti 3 hari. wahh! sangat bahagie.
so harini aku tak keje laa kan. emm. tapi bangun pukol 8 pagi. haha! tu pon sebab kawan aku call banyak kali. tanye kat mane nak beli ticket aku tu. ticket ape? aku kirem dgn die ticket untuk akon 'freedom' beach concert tu kot. haha! nak beli thru phone, tapi nak kena bayar gune credit card pulak. mane laa aku ade kan. kawankawan aku pon tak de credit card. so ayu n fizy, kau kena jugakk tolong kawan kau nie belikan. korang da dekat dengan alamanda kan. hahaha! bestbest! excited je nak pegi.


*semalam pegi danga city mall. pegi metrojaya. buat membership card+beli wallet guess baru! haha! da dapat! yeayy! wallet lame, sile ke tong sampah. haha! semalam jugak, aku da nampak baju raye yang aku nak. next week ehh aku datang lagi. beli baju raye pulak! ;DD