Thursday, August 27, 2009

huh?

yahh. arini aku sakit ati sgt kot. kene jalan kaki pegi jotic tu haa. da laa jaoh. siap aku terserempak dgn anjing lagi tadi. aku da laa trauma dgn binatang tu! alaa mr andy. dekat je kan. pegi laa sendiri. da laa aku tak sahur pagi tadi. kau lagi nak buli aku kan. adeyhh. kau tu da laa tak pose + kaw ade kereta kan. time lunch tu ape laa salahnye kaw je yang anta dokumen tu kankan? nie sebolehboleh nak suruh aku jugakk. aishh. saba je laa kan. dasar k****g! xpe. aku pegi je. dengan aku telefon org sane sini suruh teman aku bebual time jalan. at least boleh laa jugakk ilangkan rase aku nak makimaki org di bulan Ramadhan yg mulie nie kan. haha! bee! kaw mangse aku! aku tak kire kau busy ke ta ke. kau kena layan aku bebual jugak! haha! pedulik hape aku!

sampai ofis, aku dok diamdiam je. lepastu, kak mala panggil lagi. dlm ati cakap "adeyhh, malapetake ape lagi laa yg nak dtg nie? nak suruh aku gi mane lagi nie? mehh cakap!". sebab selalu kalo die panggil mst nak suruh aku gi bank lahh. post ofis lahh. adeyhh. xpe. saba. sampai je table die. die tny macam mane nak spell name pnoh aku. huh? 4 what? nak tulis name aku ke? masuk dlm buku merit demerit? haha! da mcm skolah. aku pon spell lahh h.a.z.i.q.a.h.h.a.s.h.i.m.

lepastu, lepastu.
die suruh sign 1 resit tu. aku sign laa. terpingepinge kot dat time. lepas sign tu, die hulur rm200! duit elaun 1st aku. wee~ bahagie ok! walaupon sikit kan. tapi happy lahh jugakk kan. lepas laa weyhh nak beli wallet guess aku yg baru.

kpd wallet skrg, sile ke tong sampah sbb kau dahh buruk n kau dahh jelek dipandang. aku nak beli baru dahh. terimakasih sebab berkhidmat utk saya selame nie.haha!

p/s: ayah, malam nie pegi metrojaya pliss. ade sale kot. wee~