Thursday, September 3, 2009

entry kosong

- tiade mood-


xtau kenape. tapi arini aku tak de mood sangatsangat. ohh, malam tadi aku happy. harini? maybe bersedih. sebab tu tak de mood. tibetibe je kan? pagi nie masuk ofis, macam biase laa. mala spoilkan mood aku. yahh. aku harus saba. ye. sabaa je nie. bile nak abes sengsare LI niee! nak tunggu sampai bulan 12 memang lame. aku lagi rela hadap muke lecturer yang asyik mintak assignment daripade hadap muke mala nie! n aku rindu kawankawan dekat poli sane. boleh ketaweketawe. boleh buat lawak melampau. boleh kacau diorang dalam kelas. boleh buat bising. boleh bergossip sane sini.aishhh. kat sini? aku tak boleh gelak kuatkuat. aku tak boleh kacau sesape. aku tak boleh buat lawak melampau. n aku tak boleh nak bergossip. aku tak de sesape kat sini. sebab kat sini, aku tak ade kawan yang boleh layan kepale aku. ;(