Sunday, August 23, 2009

dats it, i gave up!

dahh 3x ekk. aku amek computer test tu. 3x FAIL! ishh. kurangkan pahale pose aku je tadi an. aku da bace buku laa weyhh! siap da hafal jawapan bagai. tapi fail jugak. ntah apeape lahh kan. bialahh. maybe lepas raye baru aku amek balek test tu. buat mase nie, bulan nie, aku tak nak makimaki orang dulu. cukop lahh tadi dahh sumpah seranah tempat tu. aishh. duit lesen tu, aku nak beli benda lain dulu. nak beli handbag rayee! wee~ tadi guess ade sale kott. rambang mate weyhh. adeyhh. tak pe lahh. lesen, kaw tunggu laa ehh. duit kaw aku nak beli benda yang berfaedah dulu. aku dahh tak de mood nak amek lesen skrg. aku dahh geti bawak kete. gi mati ahh dgn lesen! haha! *belagak laa seyhh. bialahh!

current mood:
guess clutch bag+guess wallet.winkwink.