Thursday, July 16, 2009

i wish i could turn back times.

aku tak boleh tido. again! aku taip entry nie pon, jam dah pukul 4.31 a.m. kena tuka balek aku ke normal. dahh tak normal sangat dahh aku skrg. dad aku pon cakap camtu jugak. asyik membebel je aku tido lambat. nak buat macam mane. aku dah try nak tido. tapi tak boleh. heishh!
hmm. biasenye, timetime camni, aku online je la. on myspace, blogger, facebook, ym. haha! boring dol. emm. kadangkadang, layan youtube. tengok lahh video apeape yang patot. tapi, ade 1 video yang memang aku akan sentiase tengok. yup. every day. aku ade post video tu kat bawah entry aku nie. hmm. i really missed them. a lot! aku harap sangat. semua boleh jadi macam dulu. i wish i could have my own superhuman ability. so dat i can turn back times. but i can't. tak de sape yang boleh kan? except Yang Maha Esa. yup. i really missed dat moment. time aku pergi desaru. cabut asrama sebab tak nak gotong royong. haha! hm. bertolak pergi desaru tengah malam. dengan lesen ayu hilang lagi. dengan nak buat polis report lagi. kete pulak. pinjam kete mummy. haha! mummy sape? usah ditanye. hehe. emm. sampai sane. bukan tido pon. diorang sibuk nak lepak tepi pantai. kitorang bergossip and berborak sampai pagi kat tepi pantai tu. happy sangat dat time. hmm. bile dah ngantok je. diorang pegi tido dalam kete. aku and ayu duduk dekat lua je. sejuk jangan cakap la. dahh menggigil aku 1 badan. hehe. yup. i really missed those moment. seriosly. aku memang akan tengok je video nie and akan simpan je video nie sampai bilebile.



*time nie aku baru nak tido ok. baru 15 minit tido, diorang dah kejot ajak mandi. jangan salahi aku sebab aku tak nak bangon. hahaha!
biha buatkan sandwich untuk aku dat time. thnx babe! (: