Wednesday, July 15, 2009

friendship never ends.

hmm. selalunya, bile aku bangon tido. memang akan ade miskol n message. tak kire laa dari sape pon. biasenye dari si boyfiee ataupon dari kawankawan. yang suruh aku bangon tido cepat. haha! ye laa. cuticuti nie. pehal plak nak bangun awal kan? ye xpe. aku paham kalau diorang nak kejot aku tido pon. jeles kan. biase laa. diorang kena bangon pagipagi. tapi tidak bagi aku. haha! kejot lahh aku macam mane pon. aku silentkan handphone time tido ok! xde orang boleh kacau. hahaha! hidop aku dahh tak normal sekarang kot. aku dahh tak boleh tido. jam dah 7 pagi, matahari dah terpacak atas kepala. baru aku boleh tido. gile kan? hmm.

anyway, macam biase, bangon tido aku akan tengok segala message n miskol yang ada. 1 miskol n 5 message. hmm. aku view miskol dulu. aku tengok, name orang yang aku expect tak kan call or message aku lagi. aku tak caye laa kan. aku ingat aku mimpi. aku baru nak tido balek. ingatkan pagi lagi. tengok luar. da tengahari. mom aku pon da bisingbising. sah laa bukan mimpi kan. aku tengok message lak. from exbestee aku. die nak jumpe aku. for what ekk? aku dahh pikir macammacam. die nak bunuh aku? tampar muke aku? ahh! die cakap urgent sangatsangat. emm. aku pikirkan yang die pernah jadi bestee terhebat aku dulu, aku pon pergilah. jumpe die. walaupon aku demam dat time. tak larat. then aku cakap dengan mom aku soh anta. die pon anta laa. pegi holiday plaza. hmm. sampai sane. aku duduk dengan die. die tanya aku. sihat ke tak. aku cakap ahh aku demam. hmm. then die cakap die tak nak gadogado lagi. sebab die cakap aku still bestee die. yup. aku n die dulu close sangatsangat. we do things together. but, atas sebabsebab tertentu. kitorang gado. lame jugak laa. kitorang tak bertego for almost a year. walaupon 1 class. haha! kelaka kan? emm. so kitorang dahh settlekan care baik. taknak gadogado lagi. so dats it. kitorang dah pon berbaik. hmm. ok lahh kan? bestee aku dahh ramai. happy sangat. i do love all of youu ok. and 1 more thing aku nak korang tau. walau ape pon, aku bukan orang yang cepat lupe member. lagilagi bestee aku sendiri. aku tak kan pernah lupe korang ok.


bff yahh! (: