Monday, June 15, 2009

dahh dapat pengajaran !

hmm. hari khamis yang lepas. aku pergi club dgn kawan-kawan aku. ntah ape yang aku bangge sangat ntah pegi club tu. dapat copcop? mungkin. tapi bukan tu tujuan aku pegi. kalo nak dapatkan copcop tu. dekat rumah aku pon ade. siap ade gambar doraemon lagi. mungkin nak cari keseronokkan yang tak dapat ditandingi oleh aktiviti-aktiviti lain macam tengok wayang atau main boling yang memang confirm merupakan aktiviti yang sihat tu. tapi aku? pilih untuk mendengar muzik yang terlampau kuat bunyiknye hingge mampu mencederakan gegendang telinga aku dan mencairkan t**k telinga aku. huhu. aku pergi every week! ye! bunyik macam lahh orang yang kemarok. memang! aku enjoy pergi sane. sampai lahh 1 hari tu. hari yang aku mention kat atas tu laa kan. hari khamis tu. aku pegi dengan kawankawan aku macam biase. emm. mule-mule, enjoy je macam biase. tapi, bile dahh masingmasing kena rasuk setan. ye lahh. pergi pon tempat yang tak betul. tempat yang memang setan suke hinggap (tapi aku pergi jugak! hampehh!) aku hampirhampir hilang kawan-kawan aku. yup! pasal ape. itu tak perlu nak mention kot. tapi yang penting, malam tu memang kami menjalani sesi maki memaki sesame sendiri walaupon kitorang tau yang kitorang sebenarnye kawan n bukan musuh. memang suxx sangat that nyte. ye! aku dahh dapat pengajaran sekarang. dahh cukup lahh aku enjoy macam gitu. maybe lepasni aku cari aktiviti lain pulak kot. maen batu seremban secare berkumpulan ke. pergi terjah kucing buat maksiat ke. atau tak pon pergi kelas kesedaran minda. haha!