Sunday, June 7, 2009

its about feelings!

tadi aku pegi wedding. teman kawan aku. guess who are the groom? kawan aku yang aku teman tu punya boyfriend. hmm. kalau aku kat tempat die, aku tak sanggup nak hadap semua tu. tapi die. die kuatkan hati die jugak nak pegi. siap pegi wedding yang belah perempuan and belah lelaki. siap bagi present untuk diorang. aku tau. die sedih sangat-sangat. tadi aku nampak sangat. die try nak happykan diri die. tapi deep inside, she's hurt. extremely hurt! die kuatkan semangat jugak. siap tengok boyfriend die bersanding. plus, die siap karaoke nyanyikan lagu selamat pengantin baru untuk boyfriend die tadi. hmm.i really hope dat she is ok now. tadi die bercakap je tak berhenti. aku tau. die memang try sehabis mungkin nak happykan diri sendiri. aku tengok die tadi pon, macam aku je yang nak keluarkan air mate. banyak sangat dugaan die. i should call her superwoman! yup. she deserve it. then time balik from wedding tu, dekat radio tak putus-putus lagu pasal losing someone. seriously! kesian aku tengok die. die dahh termenong je tepi tingkap. ape-ape pon. kau tetap ade aku n others ok. be strong ok hunn. i really hope that she found her true happiness. (:

p/s: away for 3 days. and tak akan online dalam mase 3 hari. mau pegi bercuti ke indonesia. harap maklum. (: