Thursday, June 18, 2009

boring tahap cipan laut.

cuti. ade ape je kan dengan cuti. ntahh laa. dulu time ade class. rse macam xbest je kalau nak pegi class tu. rase macam nak cuti je cepatcepat. tapi bile dahh cuti lame camni. dahh tak tau nak watpe dah. blur! duduk rumah pon bukan buat ape. kacau adikadik. kena marah dengan ibu. kacau spark(kucing kesayangan ayah) kena marah dengan ayah. keluar lepak dengan kawan-kawan, 2 2 pulak yang bising. cakap aku nie tak geti dok rumah. what am i suppose to do now? aku dahh tak de idea kreatif lagi dah nak buat ape kat rumah nie. ade idea x?? jangan cakap pasal suruh aku kerja ehh. ayah cakap memule nak suruh aku keje dengan die. buat keje die sume. tapi bile dahh die bagi aku blog company die soh aku buat, aku buat blog tu seminggu baru siap. haha! die dahh angen lahh tu dengan aku. ahh! nak buat something yang berfaedah laa cuti nie. tapi tak tau dahh nak watpe. semua benda aku dah buat kot.