Wednesday, April 14, 2010

entry 1st tahun 2010 ;DD

lame tak update blog kan? taon 2010 nih takde entry langsong. haha! malas laa nak taiptaip nih. adeyh. anyway, arini rase mcm best pulak kalo update blog. hm. taon 2010 nih bnyk yg wat aku happy kot. tak mcm 2009 dulu. bnyk bnd yg dah berubah. hm. okay laa kan? thanks kpd sesape yang da jadikan impian aku jadi kenyataan. hahahaha! aku dah dapat kot handbag paris hilton aku. terima kasih daun keladi kepada sesape yang berkenaan. walaupon dah lame kan. thanks sebab watkan surprise party utk birthday aku. walaupon dah berbulanbulan. hahahaha! ye laa kan. baru nak update kan? biha dah bising kot sebab aku tak update blog nih. nih aku dah update nih jahh! puas ati kaw?! huhu! bz laa skang. kat poli tuh. dah nak last sem baru sebok nak bz sane sini kan? haha! lagipon penat kot. tiaptiap ari balek class lalu highway pasir gudang tu. dengan nak ngadap jam lagi. baru aku tau skang, camne rase penat ibu time balek keje then ngadap jam tuh. aishh.

ok laa. dah start malas nak taip dah. haha! aku selalu on facebook je kot. dah malas nak on lain. tu pon sebab budak2 kelas suke sgt menggile kat facebook. ade je isuisu ngarot yang nak dibangkitkan. and another one thing, laptop aku kene virussss! -,- ntah bile nak anta gi kedai ntah. adeyh. esok kalo rajen aku update lagi eh. bye!~


zzzzzZZZZzzzzZZZzzZZZzzz......... (-_-)