Friday, November 6, 2009

sunAWAY!

24th October 2009,


aku pegi sunway dgn kwnkwn. sumpah best! pegi tgk concert akon. ahahaha! hmm. b4 nak pegi tu, mmg macam2 bende laa yg jadi kan. bestee aku 2 org tak dapat ikot. aishh. kusot kejap laa. tapi, semua dapat diatasi! ahaha! ok2. sampai sane, tros check in. penat laa aihh. lepas check in, kitorang tros siapsiap pegi sunway surf beach. aku pakai fake eyelashes! ahaha! sumpah tak pernah pakai. jakon. faezah pakaikan. hampir setengah jam pakai bende tu! asyik nak tercabot je aihh. sampai sane, selipar pulak putos! aishh. macam2 kan dugaan. semua sebab nak pegi tgk kaw si chocolate man! selipar blingbling aku, aku kuburkan kat sunway piramid tu. jaoh kaw meninggal kan? kat jb tak nak meninggal plak kaw wahai selipar. nasib baik bawak selipar spare. lepas dah amek selipar spare tu, pegi sunway lagoon punya entrance. hmm. kena queue panjang. aihh. letih laaa! bile da masok dalam. nak tunggu akon punya lame. mule2 nikki perform. aku tak nak tengok kaw laa! asyik menjerit macam pontianak. ye, aku tau suare kaw boleh tarek panjangpanjang. tapi sorry laa. aku tak minat kaw. ahahaha! then, caprice plak perform! omg! sukeee! caprice d best. da lame kot nak tengok die perform. hee~then, baru akon keluar. we had so much fun. tapi terkilan jugak laa. sebab tak dapat pegi speedzone. huwaaa! kenape laa kaw buat same tarikh dgn akon nih. aishh. tak pe. kat sane pon ok ape. huhu. then balek, tido. esok pepg, bangon je tido, tros siapsiap pegi mandi kat sunway tu. 1 whole day kitorg lepak sunway. masok rumah antu, faezah jerit2. aahahaha! kaw klaka laa hunn. antu tu asyik kacau kaw je. aku tak jadi nak takottakot sebab tengok kaw jerit2. huhu. then naik roller coster. mandimandi. huu~ then bile dah penat, kitorang balek jb. sangat seronok!

p/s: nanti pegi lagi ehh kawankawan! ;)