Thursday, September 10, 2009

nak jugakkk boleh tak?

tadi tengok 1 catalog nie. ade offer untuk camera n banyak lagi lahh barang electronic. aishh. aku nak camera laa. nak dslr. nak jugakkk! tapi kalau tak dapat dslr pon, cybershot dahh ok jugak lahh kan. xpe. saba. mesti dapat ahh. aku tak kan tenang selagi aku tak dapat bende alah tu. aihhh. kaw memang tak geti berjimat cermat kan ziqah? pedulik hape aku! janji ati aku puas. ehh. manusia mane pernah puas. hee~aku akan usehakan ok.

n selain tu, ade jugak barangbarang yang aku nak sangatsangat skrg. tapi tak lahh seobses aku nak kan camera kan. dahh boring pakai camera phone laa. tak best dahh. ayah, nak sony cybershot ehh. hee~ taknak bagi takpe. beli sendiri. usahe sendiri. tu yang terbaik skrg. tapi usahe sendiri pon hasil dari kumpol duit ayah n ibu bagi every week jugak. usahe ke tu? hehe. tak kisah laa memane. yang list bawah nie, barang yang aku nak jugak n jugak n ianya WAJIB dimiliki:

* sony psp
*i phone 3g
*ipod touch
*paris hilton handbag

mood:sabar separuh daripade iman.