Thursday, August 20, 2009

busy!

yahh. aku semakin busy skrg. busy dgn ape? practical laa. kena buat tu. kena buat nie. kena taip tu. kena taip nie. wat reservation sane sini. aishh. menyesal dulu aku pegi tanye cik liza tu.

"cik liza, ade kerja apeape tak yang saya boleh buat? saya boring sangatsangat dahh nie"
"ade, banyak untuk u kalau u nak. kejap ehh"

hamekk kau. die bagi aku keje macam hape lepastu. sampai tertangguhtangguh aku nak buat. sebab mase 1st masuk situ dulu, die memang tak bagi aku keje langsong pon. boring je. macam baik aku tak payah datang ofis. tak payah susahsusah nak make up, nak iron baju sume. baik dok rumah, tido. tapi bile aku ngadu dengan sume kawankawan yang aku boring sebab tak de keje, diorang suruh aku tanyetanye ape yang patot aku buat. tapi bile dahh aku tanye macam tu je, cik liza teros bagi keje macam hape. aishh. suruh buat itu, buat ini. sekarang nie pon, aku selalu balik pukol 6. dahh tak balek pukol 5 dahh. 1 jam lambat. ye lahh. keje dahh banyak kan. memang kena balik lambat je laa. aishh. aku ingat next week aku nak bawak khemah je laa. berkhemah teros dalam ofis tu. kan senang. ;DD


p/s: jarang update blog skrg. tak sempat. balik rumah. online kejap. mate dahh terkebilkebil nak tido. aishh.