Thursday, July 9, 2009

ohh p1 !

hmm. skang nie. kat rumah. ayah dah pasang p1 wimax. haha! bahagia ok! dah tak payah nak berebot dengan ayah n adikadik lagi. kalau tak, mesti ade yang masuk bilek then cakap "kak, nak gune celcom broadband tu kejap lagi. kau ade mase lagi 15 minit." dialog same je ayah n adik aku gune. erghh. sebab rebotkan 1 broadband tu je. tapi sekarang, semua dahh berubah. haha! semua dah boleh online sekarang. huhu~ p1 hebat! speed laju laa kan. kadangkadang buat hal jugak. tapi ok la. da boleh online sukesuke. tak de orang nak kacau lagi dahh. sekarang nie. time aku taip entry nie. semua tengah online. adik aku depan tv. ayah aku depan tv jugak. aku? dekat 'mock office' ayah aku. haha! online pakai lappie masingmasing. adik aku dah buat lappie mom aku cam harte die sendiri dah. mom aku geleng kepale je. die dah tak tau nak cakap ape. ye la. die beli lappie then x gune pon. adik aku je la yang conquer skrg. haha! aku? lappie aku asyik buat hal je skrg. sikitsikit nak hang. entah pape. sabar ehh lappie. bertahan kejap je. nanti kalau aku dah beli vaio merah mak ngah aku, aku sedekahkan kau kat sapesape ehh. skrg nie buat baik je dulu dengan aku sebelom aku ubah pikiran nak campak je kau. sakit ati dohh dengan kau kadangkadang(membebel dekat lappie). mom aku? die asyik membebel je sejaksejak p1 nie dah ade kat dalam rumah aku. die cakap. bende tu melekakan. die angen je bile die balek keje, tengoktengok ayah aku, adik aku n aku tengah online dengan bahagienye. haha! p1 terbaik ohh setakat nie. thanx ayah! i always heart youu lahh pak hashim! (: