Tuesday, May 26, 2009

pagi yang gelap kini sudah terang.

otak aku semakin kosong. ntah ape yang aku pikirkan ntah. emm. esok ade last paper. then da boleh memerdekakan diri dengan sepuas-puasnya. haha! x saba je kan. da boleh menfreedomkan diri. huhu.
emm. lately, ade macam-macam prob datang bertimpe-timpe. kadang-kadang aku rase aku boleh handle sume tu sorang-sorang. tapi sebenarnye x. aku nie bukan kuat sangat pon. tapi macam azam aku yang aku dah buat awal tahun nie. no more cry! hehe. yo lahh kan. tapi melalak jugak kadang-kadang. sometimes, bile problem aku nie aku tak dapat nak settlekan, aku hanya mampu menangis je. aku dah tak tau nak buat ape. lepastu, abes sume orang aku nak marah-marah. itu lah aku kot. tak boleh nak except pressure banyak sangat. ibu aku selalu cakap. nanti dah keje, baru tau pressure die macam mane. kena banyak-banyak saba. tapi aku bukan sorang yang penyaba. aku jugak memang orang yang cepat marah-marah then cepat moody bile problem aku datang mendadak-dadak macam ni. maybe, aku kena try kawal anger aku tu. aku tak nak hilang ramai orang kat sekeliling aku macam yang pernah jadi tahun lepas. cukop laa kot.