Sunday, January 25, 2009

tag yang da berkuron lame tergendale!

aku suda di tag!
tapi xde mase nak buat..
bz sangat2 skrg nie..
sory kf..
nie baru aku nak buat..

*Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng'tag' dia.kf..

1.memakai speck..(sbb tgk gmba die kat blog die..)
2.keje kat kg mlayu..die yg cakap! tp still xtau kat area mane smpai skang..hee~
3.ex student poli jb..
4.ex student mechanical department yg hanye dpnuhi dgn kaum adam dan kaum hawenye boleh dikire dgn jari kaki..
5.rajen berblogging
6.suke bermain sudoku yang tak pernah aku paham permainannye..
7.rajen memberi award serte mentag orang..
8.kf sungguh murah hati !(1 pujian utk kf !n berharap agar seluar kf tidak terkoyak ketike menerime pujian yg tak seberapa nie..)
9.aku hanye kenal kf di dalam ym serte di blog
10.ucapan terime kasih kepada beliau kerana rajen menjengok blog aku yang da berhabok nie..

*Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara sesuatu pasal diri mereka.

1.gile pink
2.gile jalan-jalan dan tak geti dok rumah
3.gile shopping
4.gile berkawan
5.gile handbag
6.gile perfume
7.gile tembikai laici..wee~
8.gile bubble gum
9.gile kentang
10.sesungguhnye aku bukan gile otak..tetapi hanye gilekan ape yang aku nyatakan di atas..cume dalam ayat yang sarcastic..atau dalam bahase yang sopannye..aku hanye terlalu obses dengan semua yang di atas..

*at the end you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1.yana
2.kf
3.the way i are
4.fienra
5.zahari ismail
6.dfann-hardcore
7.saini85
8.yatt
9.missakmaradnanshah
10.scandalicious