Wednesday, January 7, 2009

siti ropeah!

hey korang-korang..
try play lagu nie..
serius kelaka laa wei!
aku da gelak depan laptop nie dengan penoh lantang sorang-sorang..
ade orang tu bagi..
aku ade kenal laa kan dengan a guy call mal nie kan..
dekat tagged tu haa..
kepale boleh tahan mengong gak laa..
boleh layan kepala aku..
hobi die adelah ingin mengumpul tin sardin dari seluruh pelusuk dunie..
die laa yang cakap dengan aku kan..
pastu..
cite-cite die apabila da besar dan lebih dewasa kelak adalah untuk menghabiskan duit mara yang di bank in tiap-taip bulan dan makan sardin je sepanjang mase(disebabkan oleh ketandusan duit akibat boros teramat!)..
makanan kegemaran beliau da tentu laa sardin kan..
haha!
n..die cakap lagi yang die tengah mencari jodoh..
so sesape yang berminat untuk mencari jodoh dan ingin berkenalan dgn mal nie..
sile hubungi saya a.s.a.p..
sebab die cakap die da tak tahan asyik kena ngorat dengan shemale je..
aawwww mal!





MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



*mal..da wat entri pasal u da nie..(mal suruh!) wee~