Wednesday, December 17, 2008

korang-korang yg wat aku rase whoohoo! ;)


yang die nie namenye nabihah..
die teman lesbo aku..(tp tak de nafsu langsong ngan die!)
always ade time aku susah or senang..

selalu dengar cerite2 ngarot aku tu!

hobi die suke panjat pagar bile balek lambat..
keluar sampai pagi tau..
bile balek,pintu da kunci,start arh jadi penyamun..
mempunyai hobi yg same dgn aku iaitu kalo da keluar x geti2 nak ingat rumah..
ko memang best laa b!






name betol die ayu..
tapi kitorang panggil die joe..
bukannye die tomboy ke ape ke kitorang panggil die camtu..
ade laa kisah2 die..
die tak suke pink..
anti sangat dgn pink..
entah ape dose colour pink tu kat die ntah..
aku pon tak tau..

selalu teman aku main musang-musang time malam..
haha!





room mate aku si nana..
hobi die..

suke dating je..

tapi tak kisah r..

member2 happy kan..

ape de hal..

teman sekatil aku..

teman tak submit assignment same2..
kene marah same2..

haha!

hidup ini memang indah!





hafizi boyfriendnye si ayu..
die gile..
aku da tak tau nak cakap gile die tahap mane..
kaki shuffle bile mendengar rentak dan irama yang rancak lagi mengasyikkan..
haha!
shuffle agas laa wei!
pernah mendapat beberapa jahitan di kepala dan di kaki..





pendek kate..
korang memang superb..
aku syg korang laa wei!





p/s:aku merepek lagi and aku pdulik ape!
skian...